مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-08سياسي

آسیب های روحی به شدت جامعه پرستاری کشور را تهدید می کند


معاون پارلمانی وبرنامه ریزی سازمان نظام پرستاری کشور و رییس نظام پرستاری بم گفت: یکی از مواردی که تهدیدی برای این عزیزان است خستگی مفرط و فرسودگی شغلی است که برخی از علائم هشدار دهنده فرسودگی شغلی در پرسنل بهداشت و درمان نمایان شده است که نیازمند برنامه .

- ایسنا/کرمان معاون پارلمانی وبرنامه ریزی سازمان نظام پرستاری کشور و رییس نظام پرستاری بم گفت: یکی از مواردی که تهدیدی برای این عزیزان است خستگی مفرط و فرسودگی شغلی است که برخی از علائم هشدار دهنده فرسودگی شغلی در پرسنل بهداشت و درمان نمایان شده است که نیازمند برنامه ریزی و آماده سازی دقیق برای افزایش استفاده از توان متخصصین حوزه سلامت روان در سطوح مختلف است.

محمدتقی جهانپور ضمن تبریک ایام الله دهه فجر وسالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تشکر از خدمات ایثارگرانه ی متخصصین متعهد و مدافعین سلامت گفت: جامعه بزرگ مدافعان سلامت در سنگرهای بهداشت و درمان متعهدانه و شجاعانه در حال ارائه خدمت هستند و این از خودگذشتی در یاد مردم ایران خواهد ماند.

جهانپور با اشاره به شیوع کرونا و تلاش های کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: امروز نفس متخصصین متعهد درمان و بهداشت با نفس افراد مبتلا به بیماری گره خورده است و هشت سال دفاع مقدس راتداعی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های روحی به شدت جامعه پرستاری کشور را تهدید می کند

آسیب های روحی به شدت جامعه پرستاری کشور را تهدید می کند