مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 20:302021-02-07اقتصادي

اوضاع وخیم صید پره در مازندران


مدیرکل شیلات مازندران از کاهش 24 درصدی صید ماهیان استخوانی در این استان خبر داد و گفت: 80 میلیون قطعه بچه ماهی سفید در رودخانه های مازندران طی سال جاری رهاسازی شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل شیلات مازندران از کاهش 24 درصدی صید ماهیان استخوانی در این استان خبر داد و گفت: 80 میلیون قطعه بچه ماهی سفید در رودخانه های مازندران طی سال جاری رهاسازی شده است.

حسن اسحاقی در نشست خبری خود به مناسبت دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه رسانه ها در مازندران باید با هوشیاری و بر اساس علم و تحلیل درست اقدام به اطلاع رسانی کنند، اظهار کرد: موافقت یا مخالفت با مسئول اشکالی ندارد اما باید اصل اخلاق را رعایت کرد.

وی با بیان اینکه 5 برنامه در سال جهش تولید در دستور کار اداره کل شیلات مازندران قرار گرفته است، تصریح کرد: پرورش ماهی در قفس یکی از این 5 طرح عملیاتی است.

مدیرکل شیلات مازندران با تاکید بر اینکه تمامی مجوزهایی که به مرحله عملیاتی نرسیده است را لغو می کنیم، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و با تعبیه 12 قفس جدید پرورش ماهی در سال 99، میزان تولید ماهیان در قفس به 700 تن خواهد رسید.

اسحاقی با اشاره به پرورش ماهیان خاویاری در اراضی ساحلی به عنوان یکی از مهم ترین طرح های عملیاتی جهش تولید در مازندران، اظهار کرد: برای تحقق این امر 5 مکاتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع وخیم صید پره در مازندران

اوضاع وخیم صید پره در مازندران