مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 17:302021-02-07سياسي

تصویب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از جنگلبانان


هیات دولت در جلسه امروز آیین نامه اجرایی قانون حمایت قضایی و بیمه ای از مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگلبانی را تصویب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، هیئت وزیران در جلسه امروز خود که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی، به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد، آیین نامه اجرایی قانون حمایت قضایی و بیمه ای از مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل بانی مشتمل بر نحوه تأمین و پرداخت وجوه مندرج در قانون بکارگیری سلاح توسط نیرو های مسلح در موارد ضروری به مشمولان این قانون و همچنین چگونگی پوشش بیمه ای آن ها را به تصویب رساند.

به موجب آیین نامه فوق که در اجرای تکلیف مقرر در ماده (3) قانون حمایت قضایی و بیمه ای از مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل بانی به تصویب رسید، دیه و خساراتی که بر اثر بکارگیری سلاح توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل بانی با رعایت مقررات قانون بکارگیری سلاح توسط نیرو های مسلح در موارد ضروری حادث شده باشد، از محل اعتبارات مربوط توسط دستگاه اجرایی براساس رأی مرجع قضایی پرداخت خواهد شد.

همچنین به موجب آیین نامه مذکور، دستگاه های اجرایی مکلفند مأموران خود را در راستای انجام وظایف و مأموریت شان مطابق قانون در قبال شهادت، فوت، بیماری صعب العلاج، نقص عضو، از کارافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از جنگلبانان

تصویب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از جنگلبانان