مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 15:352021-02-07اقتصادي

اصفهان در رتبه نخست کشت گیاهان دارویی کشور


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه این استان با 7 هزار و 500 هکتار سطح کشت گیاهان دارویی حائز رتبه نخست کشور در این حوزه است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، احمد رضا رییس زاده با اشاره به مزایای کشت های گلخانه ای اظهار داشت: کشت های گلخانه ای با صرفه جویی در مصرف آب و نهاده های کشاورزی، اشتغال دائم و پایدارو بهبود کیفیت تولید را به همراه دارد؛ همچنین با تولید محصولات با کیفیت و صادراتی در نهایت منجر به ارزآوری و افزایش درآمد می شود.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری از محل اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه تسهیلات ویژه ای برای توسعه و احداث گلخانه تامین شده، افزود: اعتبارات بیش از 60 هکتار از طرح های مصوب تا ماه جاری تامین واز طریق بانک کشاورزی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با 7 هزار و 500 هکتار سطح کشت گیاهان دارویی حائز رتبه نخست کشور در این حوزه است، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 300 میلیارد ریال تسهیلات در این بخش پرداخت شد.

رییس زاده با اشاره به تنوع محصولات در کشت گلخانه ای تصریح کرد: از محصولات قابل کشت در گلخانه ها انواع سبزیجات برگی و غده ای، انواع گوجه فرنگی، خیار، فلفل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در رتبه نخست کشت گیاهان دارویی کشور

اصفهان در رتبه نخست کشت گیاهان دارویی کشور