مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-07سياسي

افتتاح 2400 میلیارد پروژه طی دهه فجر در استان همدان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: دهه فجر امسال در استان همدان 2400 میلیارد ریال پروژه افتتاح و بیش از 5000 میلیارد ریال طرح کلنگ زنی شد.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: دهه فجر امسال در استان همدان 2400 میلیارد ریال پروژه افتتاح و بیش از 5000 میلیارد ریال طرح کلنگ زنی شد.

مصطفی آزادبخت یکشنبه 19 بهمن ماه در جمع مسئولان شهرستان اسدآباد در ساختمان ولیعصر(عج) مخابرات اسدآباد و در آیین افتتاح همزمان 23 طرح مخابراتی شهرستان در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد 166 طرح افتتاح و کلنگ زنی شده در زمانی انجام گرفته که در محاصره و تحریم اقتصادی قرار داریم و قطعاً در صورت نبودن این شرایط خدمات بیشتری در راستای رفاه و آسایش و رونق اقتصادی جامعه به مردم ارائه می شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با اشاره به دستاوردهای مالی و معنوی انقلاب اسلامی در طول 42 سال گذشته اضافه کرد: این دستاوردها به یمن انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف به دست آمده و باید قدردان آنها بود.

آزادبخت با تأکید بر تکریم مردم و نیز داشتن اخلاق متواضعانه با مردم توسط مدیران و مسئولان ادارات مختلف سطح استان همدان افزود: عمر خدمت زود می گذارد و باید مدیران از این فرصت به عنوان یک نعمت بزرگ در خدمتگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2400 میلیارد پروژه طی دهه فجر در استان همدان

افتتاح 2400 میلیارد پروژه طی دهه فجر در استان همدان