مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-07اقتصادي

دولت صدای بخش خصوصی را بشنود/ ایران نباید فرصت بازسازی قره باغ را از دست دهد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت موضوعات اقتصادی، باید با دولت بر سر دیدگاه های آن در مورد بخش خصوصی مکاتبات لازم را داشته باشیم و دولت باید صدای بخش خصوصی را بشنود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن پیش ازظهر امروز در وبینار فرصت ها و ظرفیت های تجاری بین ایران و جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: لازم است که دولت، صدای بخش خصوصی را بشنود و باید با دولت بر سر دیدگاه های آن درمورد بخش خصوصی مکاتبه کنیم.

  وی افزود: در کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان فرصتی برای اظهار نظر بخش خصوصی وجود نداشت، این یعنی دولت ها هنور درگیر مباحث سیاسی خود هستند و به بخش خصوصی توجه ندارند.

ایران نباید فرصت بازسازی قره باغ را از دست دهد رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد: در جنگ قره باغ، حدود 130 کیلومتر مرز مشترک ما با جمهوری آذربایجان آزاد شد و طبق گزارش معاون نخست وزیر این کشور، این بخش به ویرانه ای تبدیل شده و خودشان هم گفتند که از ظرفیت فنی و مهندسی ایران استفاده خواهیم کرد و بنابراین ما نباید این فرصت را از دست بدهیم.

  پیرموذن عنوان کرد: ستاد بازسازی منطقه قره باغ زیر نظر ریاست جمهوری آذربایجان تشکیل شده و نسبت به روابط سیاسی این کشور با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت صدای بخش خصوصی را بشنود/ ایران نباید فرصت بازسازی قره باغ را از دست دهد

دولت صدای بخش خصوصی را بشنود/ ایران نباید فرصت بازسازی قره باغ را از دست دهد