مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-07سياسي

ضرورت تلاش مسؤولان جهت تحقق بیشتر اهداف انقلاب


عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت تلاش مسؤولان جهت تحقق بیشتر اهداف انقلاب گفت: باید پیگیر مطالبات مردمی و بهبود وضعیت کشور باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره بهسازی و نوسازی کانال ابوذر در منطقه 14 تهران، اظهار داشت: مدتی پیش در بازدیدی که از این پروژه داشتم مشخص شد که کار تعطیل شده و پس از تذکر انجام گرفته اقدامات صورت گرفت و خوشبختانه پیگیری ها تأثیرگذار بود.

وی افزود: اگر پیگیری شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی و نظارت مستمر شورایاران نبود ایمن نبود و بهسازی نشدن کانال ابوذر خسارات مادی و جانی به جای می گذاشت و خوشبختانه نوسازی و بهسازی تکمیل آن یک روز قبل از بارندگی تمام شد.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه به مطالبات و انتظارات مردم و مقایسه آن با اهداف بلندی که 42 سال پیش داشتند گفت: هنوز با این اهداف فاصله زیادی داریم و باید همچنان مسؤولان کشور در هر رده ای برای تحقق این اهداف و آرمان ها تلاش کنند.

فراهانی گفت: امروز به دنبال اصلاح وضع موجود یعنی پیگیری مطالبات مردمی هستیم که در پرتو خون شهیدان و جانبازی های ایثارگران امید به بهبود وضع کشور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تلاش مسؤولان جهت تحقق بیشتر اهداف انقلاب

ضرورت تلاش مسؤولان جهت تحقق بیشتر اهداف انقلاب