مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-07اقتصادي

به زودی ساخت تقاطع غیرهمسطح شرف آباد کرمان آغاز می شود


معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از آغاز اجرای تقاطع غیرهمسطح شرف آباد طی یک ماه آینده خبر داد.

- به زودی ساخت تقاطع غیرهمسطح "شرف آباد" کرمان آغاز می شود ایسنا/کرمان معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از آغاز اجرای تقاطع غیرهمسطح "شرف آباد" طی یک ماه آینده خبر داد.

مهدی نیکویی گفت: مطالعات رینگ شهر، توسط مشاوران در قالب اجرای هفت تقاطع غیرهمسطح به منظور بهبود حمل ونقل درون شهری، در حال بررسی است و برخی از طرح ها نیز مصوب شده است.

وی به تقاطع های جوپاری، انتهای 24 آذر، سیلو، شهید نیکزاد، الله آباد، شرف آباد و ورودی آرامستان جدید، اشاره کرد و افزود: برای بهبود حمل ونقل و تردد آسان در رینگ شهر، مطالعات ساخت هفت تقاطع غیرهمسطح انجام و اثرات اجرای هر طرح و تقاطع بر محدوده مجاور آن نیز بررسی شده است.

معاون حمل ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با بیان اینکه ازجمله تقاطع هایی که به زودی اجرا خواهد شد، تقاطع غیرهمسطح شرف آباد است، تصریح کرد: این تقاطع براساس طرح تفصیلی اجرا می شود.

وی با اشاره به ورودی های شهر کرمان اظهار کرد: مطالعات ورودی های شهر کرمان از سمت بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، طی چندین جلسه در کارگروه ترافیک شهرداری بررسی و در شورای ترافیک استان تصویب شده و این ورودی در قالب چند ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی ساخت تقاطع غیرهمسطح شرف آباد کرمان آغاز می شود

به زودی ساخت تقاطع غیرهمسطح شرف آباد کرمان آغاز می شود