موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق - عبدالكريم حسن - بغداد بونجاح - بازنشستگان تامين اجتماعي - تيم ملي واليبال - نقل و انتقالات - واليبال ايران - سفر رييس ومهور - علائم سرماخوردگي - سفير ايران در اسپانيا - تصادفات درون شهري - پائولو سورنتينو - پيشنهاد خارجي بيرانوند - اسپانسر باشگاه پرسپوليس - تاكسي هاي اينترنتي - تفاهمنامه همكاري - شگفتي هاي جام حذفي - بيليارد بانوان - شركت هوآوي - زندان گوآنتانامو

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-07فرهنگي

نیک نژاد: تضاد طبقاتی را در «باخانمان» تصویر کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از میان سریال های کمدی که امسال از شبکه های مختلف سیما پخش شد شاید به نظر برخی از مخاطبان سریال باخانمان محبوب تر باشد.

- -در این سه سال لونه زنبور ساخت ایران و بعد هم دوزیست را ساختم.

البته کار کردن برای تلویزیون قطع به یقین سخت تر است به این خاطر که مثل این می ماند که یک روایتی را باید برای خانواده، شما، در جمع و .

تعریف کنید و به واسطه خانواده گسترده ای که با سلیقه ها و عقاید مختلف پای تلویزیون می نشینند و پراکندگی مخاطبی که دارید، خود به خود مجبورید کمی با احتیاط بیشتر صحبت کنید.

بحث من نه ممیزی است و نه سانسور بحثم این است که قاعدتا در تلویزیون باید طوری صحبت کنید که این گستردگی را در بر بگیرد و کسی ناراحت نشود و اتفاقی نیفتد.

** آیا می توان گفت که ممیزی ها بر این موضوع تاثیر می گذارند؟ -نه اصلا اگر ممیزی هم نباشد بالاخره وقتی شما برای یک جمع گسترده تر صحبت می کنید باید احتیاط بیشتری کنید و به نظرم خیلی کار سخت تری است و گاهی اوقات از ابزار هایی که برای خنداندن مخاطب لازم است، خلع سلاح می شوید.

** بعد از ساخت سریال پنچری نقد ها به شما خیلی مثبت نبود.

این موضوع در دوری شما از تلویزیون بی تاثیر نبود؟ -ما در پنچری قرار بود بنویسیم و بعد از اینکه نگارش فیلم نامه تمام شد به سمت ساخت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک نژاد: تضاد طبقاتی را در «باخانمان» تصویر کردیم

نیک نژاد: تضاد طبقاتی را در «باخانمان» تصویر کردیم