مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-06سياسي

نیاز تهران به 3 هزار اتوبوس جدید/ رعایت فاصله اجتماعی با افزایش تعداد اتوبوس ها


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به نیاز تهران به 3 هزار دستگاه اتوبوس جدید، گفت: هر چقدر تعداد واگن های مترو و اتوبوس های تهران بیشتر باشد امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شرایط کرونا بهتر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در مراسم رونمایی از 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید برای پایتخت، اظهار داشت: دولت مصوبات مناسبی در زمینه خرید و تأمین اتوبوس در کلانشهرها به ویژه تهران دارد ولی متأسفانه تا کنون این مصوبات محقق نشده است که امیدواریم با همکاری وزارت کشور این مسأله به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه تهران به 3 هزار اتوبوس جدید نیاز دارد گفت: اتوبوس های پایتخت بسیاری از آنها فرسوده است و شرایط باید بهبود یابد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: امروز شاهد بهره برداری 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید برای حمل و نقل عمومی تهران هستیم هر چند که نیازها فراتر از این تعداد است ولی به هر حال باید همین تعداد را هم غنیمت بشمریم چرا که افزوده شدن اتوبوس ها در شرایط سخت ناشی از تحریم و شیوع کرونا است.

علیخانی با اشاره به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر تحویل 5 هزار اتوبوس به شهرها گفت: امیدواریم سهم تهران ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز تهران به 3 هزار اتوبوس جدید/ رعایت فاصله اجتماعی با افزایش تعداد اتوبوس ها

نیاز تهران به 3 هزار اتوبوس جدید/ رعایت فاصله اجتماعی با افزایش تعداد اتوبوس ها