مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-06پزشكي

فهرست دانشگاههای خارجی مورد تأیید وزارت بهداشت / شرط زبان برای ارزشیابی اضافه شد


فهرست 907 دانشگاه از 60 کشور مورد تایید وزارت بهداشت جهت ورودی های سال تحصیلی 2022-2021 در رشته های علوم پزشکی منتشر و برای اولین بار شرط دانستن زبان خارجی برای ارزشیابی اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با بررسی های کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در نظر گرفتن سه نظام رتبه بندی معتبر بین المللی کیواس (QS) ، تایمز (Times) و شانگهای (Shanghai) و لیست دانشگاه های خارج از کشور مورد تأیید وزارت بهداشت جهت ورودهای سال تحصیلی 2022-2021 در رشته های مرتبط با علوم پزشکی اعلام شد.

این فهرست سالیانه مورد بازبینی و بازنگری قرار گرفته و در سال تحصیلی مذکور صرفاً دانشگاه های موجود در این فهرست جهت ادامه تحصیل مورد تأیید است.

تمامی داوطلبان تحصیل در خارج از کشور می توانند از اینجا فهرست دانشگاه های مورد تأیید از نظر وزارت بهداشت را مشاهده کنند.

این فهرست شامل 907 دانشگاه از 60 کشور خارجی است.

از سال تحصیلی 2022-2021، زمان شروع به تحصیل در دوره اصلی، ملاک مورد تأیید بودن دانشگاه مطابق با فهرست دانشگاه های مورد تأیید اعلامی وزارت بهداشت است.

(معیار شروع به تحصیل، تاریخ ویزای معتبر، تاریخ خروج از کشور و تاریخ حضور و شرکت در کلاس های دوره اصلی، مطابق با برنامه سال تحصیلی دانشگاه مربوطه است).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست دانشگاههای خارجی مورد تأیید وزارت بهداشت / شرط زبان برای ارزشیابی اضافه شد

فهرست دانشگاههای خارجی مورد تأیید وزارت بهداشت / شرط زبان برای ارزشیابی اضافه شد