مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 19:452021-02-05سياسي

بازدید نماینده ولی فقیه استان مازندران و استاندار از رزمایش الی بیت المقدس


نماینده ولی فقیه در مازندران همراه استاندار و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی از گشت های رضویون رزمایش الی بیت المقدس 10 حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت ایام الله دهه فجر رزمایش الی بیت المقدس با حضور رده های مقاومت بسیج با هدف ایجاد امنیت پایدار در قالب گشت های رضویون و تور های ایست و بازرسی در سراسر استان مازندران برگزار شد.

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران همراه با مجید حسین زادگان استاندار و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی از گشت های رضویون رزمایش الی بیت المقدس 10  حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بازدید کرد.

در این بازدید شبانه نماینده، ولی فقیه در مازندران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه گشت رضویون منشا خدمات و برکات است، گفت: گشت رضویون بسیج باعث حفظ امنیت محلات شده است.

وی با تصریح بر اینکه بسیجیان عزیز تا پاسی از شب و در هوای سرد برای تامین امنیت مردم پای کار هستند، افزود: چشمان بیدار بسیجیان برای حفظ و تامین امنیت همیشه باز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده ولی فقیه استان مازندران و استاندار از رزمایش الی بیت المقدس

بازدید نماینده ولی فقیه استان مازندران و استاندار از رزمایش الی بیت المقدس