مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 15:452021-02-05اقتصادي

رشد هفت برابری زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی کشور


وزیر ورزش و جوانان از افزایش رشد هفت برابری زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود سلطانی فر بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های ورزشی در کرمانشاه اظهار کرد: با افتتاح 15 زمین چمن مصنوعی در کرمانشاه به همراه بیش از 90 زمین ورزشی در دیگر استان ها که در مناطق روستایی، مرزی و کم برخوردار هستند تعداد این زمین ها از 311 عدد در سال 95 به مرز 2 هزار عدد رسیده است که قصد داریم با تکمیل پروژه های نیمه تمام در ماه های پایانی دولت تعداد آن را به 2 هزار و 500 عدد برسانیم.

وی با اشاره به رویکرد دولت در احداث مجموعه های ورزشی در مناطق روستایی، افزود: در سال 95 تعداد خانه های ورزش روستایی 700 عدد بوده که امروز به مرز پنج هزار عدد رسیده و یک رشد هفت برابری را داشته است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: توسعه اماکن ورزشی همواره در دستور کار وزارتخانه قرار داشته و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی و سایر ارگان ها امروز به 61 هزار عدد رسیده است که 21 هزار عدد افزایش داشته است.

سلطانی فر با بیان دستاوردهای دولت در زمینه ورزش قهرمانی گفت: صعود 2 دوره متوالی به جام جهانی، صعود 2 دوره تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا، کسب بیشترین مدال در رقابت های آسیایی جاکارتا با کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد هفت برابری زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی کشور

رشد هفت برابری زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی کشور