مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-05سياسي

حجم صادرات از شهرستان بناب روند رو به رشدی دارد


نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس با بیان اینکه حجم صادرات از شهرستان بناب روند رو به رشدی دارد، گفت: با وجود حجم بالای صادرات، اداره گمرک بناب با این شیوه در شأن گمرک نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد باقری بنابی ظهر امروز در نشست بررسی موانع و راهکارهای ارتقای گمرک شهرستان بناب که با حضور مسئولین این شهرستان و ناظر گمرکات استان آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه از سال 1393 تاکنون برای ارتقای گمرک بناب کار خاصی صورت نگرفته است؛ گفت: این در حالی است که حجم صادرات هر سال نسبت به سال قبل بیشتر می شود.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه گمرک کشور و گمرک آذربایجان شرقی برای توسعه و ارتقای گمرک بناب نقشه راهی ترسیم کنند تصریح کرد: قطعاً اداره گمرک با این شیوه در شأن گمرک و شهرستان بناب نیست و باید ساماندهی اساسی در این مجموعه صورت گیرد.

حجت الاسلام باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر قرار است بخش خصوصی در بحث ارتقای گمرک ورود کند باید مسئولین گمرک راهکارهای آن را به شهرستان اعلام کنند تا نسبت به تأمین این خواسته ها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم صادرات از شهرستان بناب روند رو به رشدی دارد

حجم صادرات از شهرستان بناب روند رو به رشدی دارد