مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-05سياسي

اتحاد و همدلی مداحان نیاز جامعه امروز است


مدیرعامل خانه مداحان کشور وفاق و همدلی را رویکرد مدیریت جدید خانه مداحان عنوان کرد و گفت: حفظ این مهم نیاز جامعه امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن طاهری در جلسه هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان البرز که با حضور رییس سازمان بسیج مداحان کشور و رییس سازمان بسیج مداحان استان البرز، اعضای هیأت اندیشه ورز و جمعی از مداحان شاخص این استان در سالن جلسات باشگاه میلاد کرج برگزار شد، وفاق و همدلی را رویکرد مدیریت جدید خانه مداحان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از افراد در فضای مجازی به تاخت و تاز با دیگران می پردازند، افزود: هیچ کس از اشتباه و راهی که نباید طی می کرده و کرده مبری نیست و هیچ فردی نیز ادعای عصمت ندارد و در جای جای کشور امکان بروز خطا وجود دارد.

ما معتقدیم که تنها 14 معصوم بودند که جامه عصمت بر قامت رسای آنها دوخته شده است.

مدیرعامل خانه مداحان کشور با بیان اینکه در ساختار مدیریت نیز امکان اشتباه وجود دارد، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه من می گویم اما گوش نمی دهند، مطرح کرد: ما مدعی ولایتمداری هستیم و با تمام وجود به رهبر ارادت و تعبد داریم و خود را سرباز ولایت می دانیم اما گاهی فرمایشاتشان روی زمین می ماند و آن گونه که باید و شاید به آنها عمل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد و همدلی مداحان نیاز جامعه امروز است

اتحاد و همدلی مداحان نیاز جامعه امروز است