مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 03:002021-02-04اقتصادي

توزیع 800 هزار سبد حمایتی کالا بین نیازمندان مازندرانی


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به توزیع 800 هزار سبد حمایتی کالا بین نیازمندان استان، گفت: تعداد 34 منطقه آسیب پذیر در استان وجود دارد که دو منطقه در شهرستان آمل جای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی رجبی شامگاه پنج شنبه در آیین افتتاح خانه هلال و مدیریت بحران روستایی در روستای بزمینان بخش مرکزی، اظهار کرد: باید در جامعه همه دست به دست هم دهیم تا از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به یک سال است که مردم کشورمان با بحران کرونا روبرو هستند و این ویروس کشنده بسیاری از خانواده ها با مشکلات بسیار زیاد روبرو کرده است، افزود: تاکنون بیش از 70 هزار سبد حمایتی و معیشتی کالا از سوی سازمان های خیریه مردم نهاد بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده کرونای مازندران توزیع شد و در مجموع تعداد 800 هزار بسته حمایتی و سبد کالا توزیع شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران تصریح کرد: برای استفاده دانش آموزان در فضای مجازی درخواست تهیه 20 هزار عدد تبلت داریم که در این بین 6 هزار وام کم بهره با سود دو درصد در بین افراد متقاضی توزیع می کنیم.

این مسؤول ادامه داد: تعداد 14 هزار تبلت با ارزش ریالی هر تبلت حداقل 3میلیون تومان به صورت رایگان تقدیم دانش آموزان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 800 هزار سبد حمایتی کالا بین نیازمندان مازندرانی

توزیع 800 هزار سبد حمایتی کالا بین نیازمندان مازندرانی