مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 18:452021-02-04سياسي

آساوله به یک ناحیه منفصل شهری در سنندج تبدیل شود


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: روستای آساوله جمعیت چندین هزار نفری دارد و برای انسجام بخشی به خدمات عمومی باید به یک ناحیه منفصل شهری تبدیل شده و شهردار داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم افتتاح ساختمان آموزشی سردار شهید شکیبا سلیمی عصر امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از مسئولان استانی در روستای آساوله سنندج برگزار شد.

سردار سید صادق حسینی در این مراسم اظهار کرد: نقاط حاشیه ای در سنندج هر کدام به نوعی مشکلاتی دارند که هر کدام پیگیری خاص خودش را می خواهد.

وی افزود: پیگیری ها و بررسی های متعددی در خصوص مسائل و مشکلات مناطق حاشیه ای استان به ویژه سنندج انجام شده و در این راستا با بهره مندی از ظرفیت بسیج مردمی اقداماتی انجام گرفته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: خدمت به مردم به ویژه محرومان هدف اصلی نهضت امام خمینی (ره) بوده و طی چهار دهه از انقلاب اسلامی شاهد خدمات نظام اسلامی در مناطق محروم و روستاها بوده ایم و امروز نیز این مناطق در اولویت هستند.

سردار حسینی افزود: مدیران باید تلاش کنند با کمک مردم مشکلات را حل کنند و با جلب اعتماد عمومی در مسیر تسریع در رفع مشکلات همت گمارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آساوله به یک ناحیه منفصل شهری در سنندج تبدیل شود

آساوله به یک ناحیه منفصل شهری در سنندج تبدیل شود