مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-04سياسي

کاربرد هنر در آموزش راهبردی برای افزایش میزان یادگیری است


معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: تلاش ما به عنوان مسئولین آموزش و پرورش باید سمت و سوی هنری پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام علی انصاری در همایش تقدیر از 300 دانش آموز حائز رتبه استانی در سی وهشتمین دوره مسابقات هنری فردا ظهر پنج شنبه در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: توجه ما به هنر باید بیش از پیش پررنگ شود چرا که هنر یک ابراز کاربردی برای انتقال مفاهیم است و با فطرت انسان سازگاری دارد.

وی افزود: تلاش ما به عنوان مسئولین آموزش و پرورشی باید سمت و سوی هنری پیدا کند زیرا اگر از هنر و ابزار آن به درستی در حوزه های مختلف از جمله آموزش استفاده شود میزان یادگیری در افراد افزایش پیدا می کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اذعان کرد: یکی دیگر از کارکردهای هنر تقویت مهارت حرکتی، قدرت تصمیم گیری، مهارت زبانی، دیداری، یادگیری و نوشتاری است و چه بسا در بحث عملکرد تحصیلی نیز می تواند بسیار مؤثر باشد.

وی ادامه داد: بکارگیری و تقویت هنر می تواند با تعاملاتی که انجام می دهد توسعه اشتغال و اجتماع را فراهم کرده و در بحث سواد عاطفی بسیار تأثیرگذار باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: استان قزوین مهد تربیت بزرگ مردان هنر و ادبیات است و نسلی که در دامان این استان پرورش پیدا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد هنر در آموزش راهبردی برای افزایش میزان یادگیری است

کاربرد هنر در آموزش راهبردی برای افزایش میزان یادگیری است