مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 17:252021-02-03اقتصادي

توزیع گوشت قرمز 70 هزار تومانی از اول اسفند


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه برای تنظیم بازار گوشت قرمز از ابتدای اسفند، توزیع می شود گفت: قیمت مرغ و تخم مرغ درچند روز آینده به نرخ مصوب خود خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، محمدرضا طلایی امروز در نشست خبری با اشاره به وضعیت مناسب تأمین نهاده های دامی در کشور گفت: 3 میلیون تن نهاده با 41 کشتی از بنادر جنوبی و 74 کشتی از بنادر شمالی کشور برای تأمین نیاز مرغداران و دامداران وارد شده است.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: در 4 ماه ابتدایی سال جاری مشکلاتی برای تأمین ارز نهاده های دامی داشتیم و حتی بانک مرکزی هیچ ارزی را به ما اختصاص نداد اما از مرداد ماه وضعیت تأمین نهاده ها نسبتاً مناسب شد.

طلایی تصریح کرد: این شرکت از تمام ارزهای اختصاصی بانک مرکزی حتی ارزهای مربوط به کشورهای عمان، اراک، هند و روسیه استفاده کرده و کالای مورد نیاز را وارد کرده است.

وی در ادامه در ارتباط با وضعیت تأمین جو در کشور گفت: با توجه به کمبودهای مقطعی که وجود داشت، شرکت پشتیبانی امور دام ذخایر خود را در بازار عرضه کرد همچنین شرایطی فراهم آورد که واردات این محصول برای واردکنندگان به صرفه باشد تا ظرف مدت کوتاهی بتوانیم نیاز کشور را تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت قرمز 70 هزار تومانی از اول اسفند

توزیع گوشت قرمز 70 هزار تومانی از اول اسفند