مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-03اقتصادي

معرفی توانمندی های تولیدی و صادراتی فعالان اقتصادی


به گفته رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات، نمایشگاه مجازی ایران می تواند با حذف محدودیت های مکانی و زمانی موجب کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات فعالان اقتصادی در سراسر جهان می شود.

- به گفته رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات، نمایشگاه مجازی ایران می تواند با حذف محدودیت های مکانی و زمانی موجب کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات فعالان اقتصادی در سراسر جهان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نمایشگاه مجازی از توانمندی های تولیدی و صادراتی فعالان اقتصادی کشور با حمایت بخش خصوصی و دولتی از پنجم تا بیستم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

در این راستا محمدرضا طلایی - رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران- در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ابزارهای فناورانه در دوره شیوع ویروس کرونا به کمک کسب وکارها آمده است، گفت: بهره بردن از این ابزراها موجب می شود تا معرفی شایسته ای از توانمندی های فعالان اقتصادی کشور در بخش های مختلف صورت بگیرد که این موضوع نیز موجب می شود شرایط اقتصادی سخت بنگاه ها رفته رفته رو بهبودی پیش برود.

وی با بیان اینکه حرکت به سمت استفاده از فناوری های نوین موجب زنده ماندن فعالیت های اقتصادی خواهد شد، عنوان کرد: سرعت استفاده از فناوری اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی توانمندی های تولیدی و صادراتی فعالان اقتصادی

معرفی توانمندی های تولیدی و صادراتی فعالان اقتصادی