مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-03اقتصادي

توزیع گوشت منجمد از اول اسفند


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع گوشت منجمد از ابتدای اسفند خبرداد و اعلام کرد که شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی کامل در توزیع مرغ و تخم مرغ شب عید را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا طلایی در نشست خبری که امروز برگزار شد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه میلیون تن نهاده وارد کشور شده است، گفت:چهار ماهه اول سال به دلیل محدودیت ها ارزی به شرکت پشتیبانی امور دام داده نشد و تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون ارزش یورویی ارزی بوده که برای واردات سه میلیون و 800 هزار تن کالا در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام سالجاری برای تنظیم بازار 5300 تن گوشت از دامداران و 49هزارتن مرغ از مرغداری هایی که قیمت آنها در بازار زیر قیمت مصوب آمده بود خریداری شده است.

همچنین از طرفی 27 هزار تن گوشت قرمز و 75 هزار تن گوشت مرغ منجمد در بازار توزیع شد که این توزیع ها از محل ذخایر شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اضافه کرد:گفته می شود شرکت پشتیبانی امور دام محصولات تولیدکنندگان را ارزان خریداری می کند در صورتی که این شرکت هیچ نقشی در تعیین قیمت ندارد ک قیمت ها توسط سازمان حمایت تعیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت منجمد از اول اسفند

توزیع گوشت منجمد از اول اسفند