مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-03ورزشي

پوراندخت مهیمن: مادربزرگم الگوی ایفای نقشم بود


پوراندخت مهیمن که این روزها بازی در سریال «بیگانه ای با من است» را روی آنتن شبکه دو دارد، می گوید، «بیشتر نقش مادر را برای من انتخاب می کنند و البته در سریال «بیگانه ای با من است» که سه فصل دارد سن کهنسالی من است و سعی کردم آن نقش را با الگو گرفتن از مادربزرگم ایفا کنم.

- پوراندخت مهیمن که این روزها بازی در سریال بیگانه ای با من است را روی آنتن شبکه دو دارد، می گوید، بیشتر نقش مادر را برای من انتخاب می کنند و البته در سریال بیگانه ای با من است که سه فصل دارد سن کهنسالی من است و سعی کردم آن نقش را با الگو گرفتن از مادربزرگم ایفا کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پوراندخت مهیمن که در ویژه برنامه دست در دست به مناسبت روز مادر و گرامیداشت مقام زن حاضر شده بود، بیان کرد: اغراق نمی کنم ولی در زمان حیات مادرم احساس می کردم هر روز، روز مادر است و وجود ایشان برای من مثل یک غنیمت بود تا حدی که پس از 9 سال هنوز نتوانسته ام با دوری شان کنار بیایم.

بازیگر معراجی ها با اشاره به اینکه مادر شدن شخصیت انسان را تغییر می دهد، در مورد لذت مادری گفت: این اتفاق در زندگی یک زن باعث می شود که نگاهش به زندگی زیباتر شود و عمق یابد.

او که این روزها بازی در سریال بیگانه ای با من است را روی آنتن شبکه دو دارد، اظهار کرد: به نظرم نقشم در بیگانه ای با من است نشان می دهد که تاثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوراندخت مهیمن: مادربزرگم الگوی ایفای نقشم بود

پوراندخت مهیمن: مادربزرگم الگوی ایفای نقشم بود