مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-03اقتصادي

توزیع گوشت منجمد از اول اسفند


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع گوشت منجمد از ابتدای اسفند خبرداد و اعلام کرد که شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی کامل در توزیع مرغ و تخم مرغ شب عید را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا طلایی در نشست خبری که امروز برگزار شد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه میلیون تن نهاده وارد کشور شده است، گفت:چهار ماهه اول سال به دلیل محدودیت ها ارزی به شرکت پشتیبانی امور دام داده نشد و تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون ارزش یورویی ارزی بوده که برای واردات سه میلیون و 800 هزار تن کالا در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام سالجاری برای تنظیم بازار 5300 تن گوشت از دامداران و 49هزارتن مرغ از مرغداری هایی که قیمت آنها در بازار زیر قیمت مصوب آمده بود خریداری شده است.

همچنین از طرفی 27 هزار تن گوشت قرمز و 75 هزار تن گوشت مرغ منجمد در بازار توزیع شد که این توزیع ها از محل ذخایر شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اضافه کرد:گفته می شود شرکت پشتیبانی امور دام محصولات تولیدکنندگان را ارزان خریداری می کند در صورتی که این شرکت هیچ نقشی در تعیین قیمت ندارد ک قیمت ها توسط سازمان حمایت تعیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت منجمد از اول اسفند

توزیع گوشت منجمد از اول اسفند