مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-03سياسي

معیشت صیادان دغدغه شیلات/ گیلان بزرگترین منابع تکثیر و پرورش ماهی را دارد


رییس سازمان شیلات معیشت صیادان را مهمترین دغدغه این سازمان عنوان کرد و گفت: گیلان بزرگ ترین منابع تکثیر و پرورش ماهی را در سطح کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نبی الله خون میرزایی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از تعاونی صید پره در بندرانزلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آینده فعالیت های شیلاتی در گیلان با توجه به تنوع آن در این استان درخشان است.

وی با اشاره به اینکه گیلان با توجه به قدمت صیادی در بسیاری از فعالیت های این بخش در کشور پیشتاز است، افزود: گیلان در فعالیت های نوآورانه در کشور ممتاز بوده و در پشتیبانی از فعالیت های شیلاتی و تأمین نیاز ماهی، بچه ماهی و خوراک ماهی پشتیبان کشور است.

خون میرزایی تنها نگرانی شیلات را معیشت و آینده جامعه صیادی عنوان و تاکید کرد: عواملی نظیر کاهش ذخایر ماهی به دلیل صید غیر مجاز، آلودگی منابع آبی و کاهش ذخایر و افزایش آلودگی ها معیشت صیادان را به خطر انداخت است.

وی با اشاره به ضرورت تلفیق فعالیت های شیلاتی با گردشگری، تصریح کرد: با توجه به اینکه شیلات جامعه صیادی را جامعه ای موفق و آشنا و مسلط به دریا می داند می توان با تلفیق فعالیت های شیلاتی با گردشگری در تعاونی های صید پره، علاوه بر ایجاد ظرفیت جذب گردشگر معیشت جامعه صیادی نیز بهبود یافته و دغدغه شیلات نیز رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت صیادان دغدغه شیلات/ گیلان بزرگترین منابع تکثیر و پرورش ماهی را دارد

معیشت صیادان دغدغه شیلات/ گیلان بزرگترین منابع تکثیر و پرورش ماهی را دارد