مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-03سياسي

نماینده رودبار: دولت در قبال زیاده خواهی های آمریکا از منافع کشور و ملت حفاظت کند


لازم است دولت دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه دفاعی و هسته ای، در هر شرایطی پاس بدارد تا کشور از هر تعرضی مصون بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، مهرداد گودرزوند چگینی در نشست علنی روز چهارشنبه (15 بهمن ماه) در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: تاریخ 41 ساله انقلاب اسلامی نشان داد علی رغم فشار بر مردم مظلوم ایران اسلامی و سختی های معیشتی مردم،  با مقاومت مثال زدنی ملت بزرگ ایران اسلامی فشار حداکثری ترامپی،  تحریم های مظلومانه و حقه بازی های اوبامایی دیگر نمی تواند ایران را  مجبور به کشاندن به پای میز مذاکره نمایند.

تنها راه امریکا، فرمایش مقام معظم رهبری است که آن برداشتن تحریم های بانکی و رفع تحریم های دارویی و معیشتی مردم است که لازم است دولت این موارد را مدنظر قرار داده و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی وهسته ای را در هر شرایطی پاس بدارد تا کشور از هر تعرضی مصون بماند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تصویب لایحه بودجه سال 1400 در مجلس افزود: انتظار است دولت در کوتاه ترین زمان ممکن لایحه بودجه 1400 را با لحاظ کردن نقطه نظرات تکمیلی مجلس به مجلس ارائه کند تا در زمان باقی مانده، مجلس بتواند بودجه را تصویب کند تا مشکلات برای کشور در سال آینده ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده رودبار: دولت در قبال زیاده خواهی های آمریکا از منافع کشور و ملت حفاظت کند

نماینده رودبار: دولت در قبال زیاده خواهی های آمریکا از منافع کشور و ملت حفاظت کند