مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-03اقتصادي

صادرات 237 هزار تن مرکبات از مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به صادرات 237 هزار تن مرکبات از استان گفت: این میزان از نظر وزنی بیش از هزار و 381 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خیریانپور با اشاره به صادرات بیش از 237 هزار تن مرکبات به ارزش 69 هزار و 888 دلار در 10 ماهه سال جاری به کشورهای هدف اظهار داشت: بخش قابل توجهی از محصول تولیدی به علت کیفیت بالای تولید و طعم و مزه بازار پسند؛ علاقمندان زیادی در بازارهای جهانی دارد.

خیریانپور اظهار داشت: صادرات مرکبات با برنامه ریزی های صورت گرفته و پیگیری های دستگاه ها و تشکل های مختلف در این مدت از نظر وزنی هزار و 381 درصد و از نظر ارزشی 892 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است که اقداماتی نظیر توسعه دیپلماسی اقتصادی، بهبود حمل و نقل بین المللی، کمک به بازاریابی, بهبود کیفیت بسته بندی و.

در این امر مؤثر بوده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استان مازندران با تولید بیش از 2 میلیون و 500 هزار تن انواع مرکبات رتبه اول را در سطح کشور دارا است.

وی همچنین وجود بازارهای فوق العاده مناسب در کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا را فرصتی بسیار مناسب برای صادرات این محصول ذکر و افزود: با وجود پایانه های صادراتی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 237 هزار تن مرکبات از مازندران

صادرات 237 هزار تن مرکبات از مازندران