مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-03ورزشي

راه اندازی سامانه هدایت ناوگان آتش نشانی یزد در دهه فجر


نماینده شورای اسلامی شهر یزد در سازمان آتش نشانی از رونمایی سامانه هدایت ناوگان آتش نشانی شهر در ایام الله دهه فجر خبر داد.

- ایسنا/یزد نماینده شورای اسلامی شهر یزد در سازمان آتش نشانی از رونمایی سامانه هدایت ناوگان آتش نشانی شهر در ایام الله دهه فجر خبر داد.

الهه جورابی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن اعلام این خبر افزود: سامانه هدایت ناوگان به دلیل مشکلات شهروندان جهت اعلام نشانی و موقعیت حوادث، ایجاد شده تا به سهولت مکان مورد نظر در دسترس ماموران آتش نشانی قرار بگیرد.

وی همچنین از رونمایی چهار خودرو سازمان آتش نشانی شهرداری یزد مجهز به سامانه غبار آب(water naist) و گوی اطفای حریق خبر داد و گفت: دو ایستگاه جدید آتش نشانی شهر جهانی یزد واقع در مناطق مهرآوران و محمودآباد نیز در همین ایام افتتاح می شوند.

جورابی در ادامه ی این گفت وگو به مشکلات بانوان شهر یزد نیز اشاره و تصریح کرد: ایجاد بوستانی مختص بانوان یکی از نیازهای جدی شهر یزد است که متاسفانه به علت همراهی نکردن مسکن و شهرسازی، این دوره از شورای شهر تاکنون موفق به ایجاد بوستان در اراضی شهری نشده و این در حالیست که بانوان برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی نیازمند بوستان و فضای سبز برای ورزش و تحرک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه هدایت ناوگان آتش نشانی یزد در دهه فجر

راه اندازی سامانه هدایت ناوگان آتش نشانی یزد در دهه فجر