مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 18:002021-02-02ورزشي

خرید عجیب ریوآوه بجای طارمی؛ برزیلی بنجل پرسپولیس!


تیم فوتبال ریوآوه که پس از جدایی پرسود مهدی طارمی اوضاع خوبی در خط حمله ندارد، تصمیم گرفت که پس از شکست 2-0 مقابل پورتو از دو خرید هجومی خود رونمایی کند؛ یکی کاماچو و دیگری جونیور براندائو.

اسم دومی احتمالا برای بسیاری از هواداران فوتبال در ایران نیز شناخته شده است چرا که یک دوره کوتاه اما پرسروصدا را در لیگ برتر خلیج فارس سپری کرد.

رسانه های پرتغالی درباره انتقال جونیور براندائو به گزارشی از رزومه او بسنده کرده اند؛ جایی که او در سال جاری پس از انجام 20 بازی با پیراهن اتلتیکو گیوآننس تنها دو گل زد تا این تیم نیز نخواهد قرارداد قرضی اش را دائمی کند.

براندائو از سال 2018 تحت قرارداد لودوگورتس است اما هرگز در این تیم بازی نکرده و به صورت قرضی در تیم های مختلف بوده و حالا فرصت بازی در سطح اول لیگ پرتغال را به دست آورده است.

نکته جالب این که ریوآوه فصل گذشته مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و مهره خط حمله سابق پرسپولیس را در اختیار داشت که در پایان فصل با 18 گل آقای گل لیگ پرتغال شد و به نتایج فوق العاده تیمش هم کمک کرد اما حالا آن ها مهاجمی را در اختیار خواهند داشت که در طول شش ماه بازی برای پرسپولیس حتی یک گل هم نزد و تعداد شوت به دروازه هایش نیز زیاد نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید عجیب ریوآوه بجای طارمی؛ برزیلی بنجل پرسپولیس!

خرید عجیب ریوآوه بجای طارمی؛ برزیلی بنجل پرسپولیس!