مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 15:552021-02-02سياسي

لزوم استفاده بیشتر از مجازات های جایگزین در محاکم قضایی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: در زمینه مجازات های جایگزین باید ظرفیت های هر محیط، اداره و حوزه ای که در مجازات های جایگزین قابلیت اجرایی داشته و پذیرنده خدمات مجازات جایگزین هستند را احصا کرده و از آنها بهره ببریم.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: در زمینه مجازات های جایگزین باید ظرفیت های هر محیط، اداره و حوزه ای که در مجازات های جایگزین قابلیت اجرایی داشته و پذیرنده خدمات مجازات جایگزین هستند را احصا کرده و از آنها بهره ببریم.

سیدمهدی قویدل در نشست با سرپرست محاکم کیفری دو کرمان، با اشاره به تنوع برنامه های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم که از سوی معاونت قوه قضاییه ابلاغ می شود، اظهار کرد: در کنار پیشگیری های اولیه، بحث بازاجتماعی کردن و اصلاح مجرمین به صورت ویژه در دستور کار معاونت قرار گرفته و این موضوع نیاز به توجه بیشتر دارد.

وی با یادآوری اینکه در سند تحول دستگاه قضایی نیز به اصلاح مجرمین با استفاده از ظرفیت های مردمی تاکید شده است، افزود: می توان متهمین زندانی را با سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی مرتبط کرد چراکه موضوع فعالیت برخی از آنها پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، از این رو متهمین می توانند به غیر از خدمات فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده بیشتر از مجازات های جایگزین در محاکم قضایی

لزوم استفاده بیشتر از مجازات های جایگزین در محاکم قضایی