مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-02ورزشي

باقری: نگرانی های فدراسیون وزنه برداری با پاسخ ستاد مبارزه با دوپینگ برطرف نشد


نایب رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: دغدغه ریاست فدراسیون، موفقیت برنامه های کنترل و مبارزه با دوپینگ، ایجاد عدالت و رقابت سالم در سطح ملی و حضور پاک در رقابت های بین المللی خصوصاً کسب سهمیه المپیک است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیرو مصاحبه فرزاد شارکی در پاسخ به مصاحبه علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه ستاد مبارزه با دوپینگ به ما می گوید 30 نمونه ارسال شده و پاسخ همه منفی بوده، اما احساس ما این است که ارسال نشده و در این شرایط، اگر خدایی نکرده مشکلی به وجود بیاید، چه کسی پاسخگو است؟  در این رابطه داود باقری رییس کمیته پزشکی و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به اظهارات قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ (نادو) عنوان کرد: دکتر شارکی در مصاحبه های اخیرش پاسخی را ارائه کردند که نگرانی و ابهامات رییس فدراسیون وزنه برداری را برطرف نکرد.

دغدغه ریاست فدراسیون، موفقیت برنامه های کنترل و مبارزه با دوپینگ، ایجاد عدالت و رقابت سالم در سطح ملی و حضور پاک در رقابت های بین المللی خصوصاً کسب سهمیه المپیک است.

   وی ادامه داد: اخذ نمونه در لیگ یا رکوردگیری تیم های ملی برای مطلع شدن از شرایط وزنه برداران، داشتن ارزیابی درست برای انتخاب نفرات برتر و همچنین پایش قهرمانان در طول سال است ؛ خصوصاً که به علت همه گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: نگرانی های فدراسیون وزنه برداری با پاسخ ستاد مبارزه با دوپینگ برطرف نشد

باقری: نگرانی های فدراسیون وزنه برداری با پاسخ ستاد مبارزه با دوپینگ برطرف نشد