مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-02اقتصادي

نفوذ مافیا منجر به تعطیلی کارخانه تولید پارچه چادر مشکی شد


مدیرعامل یک کارخانه تولید پارچه چادر مشکی گفت: با 3 برابر شدن تعرفه واردات پارچه چادر مشکی در سال 86 و افزایش هزینه های تولید، یک کارخانه تولید پارچه چادر مشکی تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد علی شفیعی امروز در نشست خبری افتتاح کارخانه تولید چادر مشکی که در اتاق اصناف ایران برگزار شد، گفت: شرکت نای زرین در سال 79 در بخش بافندگی افتتاح شد که این شرکت با بهره گیری از کارشناسان کره ای خط تولید پارچه چادر مشکی را در سال 84 راه اندازی کرد و حدود 18 ماه تولید این محصول تحت لیسانس یک شرکت کره ای انجام می شد.

مدیرعامل شرکت نای زرین تولید پارچه چادر مشکی خوانسار گفت: تولید پارچه چادر مشکی در این شرکت تا سال 86 ادامه داشت اما طی دو هفته و بعد از اینکه موضوع تولید پارچه چادر مشکی توسط این کارخانه رسانه ای شد تعرفه ورود پارچه چادر مشکی از 72 درصد به 16 درصد کاهش یافت.

وی افزود: با توجه به افزایش تعرفه و همچنین سود بانکی بالا که در آن زمان حدود 18 تا 24 درصد بود و سایر مشکلاتی که در زمینه تولید این کالا ایجاد شد نهایتاً کارخانه مذکور در سال 91 تعطیل شد.

وی با بیان اینکه با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید احیاء کارخانه تولید پارچه چادر مشکی تعطیل شده دوباره در دستور کار قرار گرفت، گفت: لذا با دعوت بسیج اصناف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ مافیا منجر به تعطیلی کارخانه تولید پارچه چادر مشکی شد

نفوذ مافیا منجر به تعطیلی کارخانه تولید پارچه چادر مشکی شد