مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-02فرهنگي

رقابت کارگردان تبریزی، با «ناهید» برای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر


فیلم « ناهید» به کارگردانی صمد علیزاده، نامزدبخش فیلم کوتاه داستانی برای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره سی ونهمین جشنواره فیلم فجر رقابت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دو جوان تبریزی رسید.

  صمد علیزاده، نویسنده و کارگردان به عنوان بهترین فیلمنامه و لعیا میرنصیری  بهترین بازیگر فیلم کوتاه ناهید از سوی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران انتخاب شد و همچنین این فیلم به جشنواره فیلم فجر 99 به بخش فیلم کوتاه راه یافت.

  به این مناسبت گفت وگویی با این فیلمساز جوان تبریزی انجام دادیم.

    فارس:آقای علیزاده یک معرفی کوتاه از خوتان بفرمایید؟  صمد علیزاده، متولد 1373 در تبریز و فارغ التحصیل رشته سینما از هنرستان هنرهای زیبای اقبال آذری هستم، بنده یک دهه فعالیت در حوزه فیلم کوتاه، سینما، تلویزیون، تدوین گری، طراحی پوستر و دستیار کارگردانی را دارم.

  فارس:خانواده تان با کار و فعالیت شما مخالفتی ندارند؟  وقتی این رشته را در دبیرستان انتخاب کردم با مخالفت زیادی از سوی پدر و مادرم روبه رو شدم چراکه اغلب والدین تحصیلات و آینده را در رشته های پزشکی و مهندسی می دانند ولی با این شرایط من مقاومت کردم و راهی که دوست داشتم را انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت کارگردان تبریزی، با «ناهید» برای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر

رقابت کارگردان تبریزی، با «ناهید» برای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر