مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-01ورزشي

واکنش «نادو» به ادعای ابهام آمیز رییس فدراسیون وزنه برداری!


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ (نادو) در رابطه با اظهارات رییس فدراسیون وزنه برداری مبنی بر ابهام در ارسال نمونه های دوپینگ این رشته ورزشی توضیح داد.

- واکنش نادو به ادعای ابهام آمیز رییس فدراسیون وزنه برداری! قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ (نادو) در رابطه با اظهارات رییس فدراسیون وزنه برداری مبنی بر ابهام در ارسال نمونه های دوپینگ این رشته ورزشی توضیح داد.

فرزاد شارکی در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با مسائل مطرح شده از سوی علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری مبنی بر ابهام در ارسال نمونه های دوپینگ وزنه برداری و گلایه از ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تصریح کرد: این اظهارات درست نیست و از روی بی اطلاعی بوده است.

مسئولان این فدراسیون از ما سوالی مطرح کردند اما فرصت پاسخگویی نداده و موضوع را به ریاست فدراسیون منتقل کرده اند.

وی ادامه داد: به صورت کلی در سال 2020 در رشته وزنه برداری 79 نمونه دوپینگ از ورزشکاران این رشته اخذ شده که از این تعداد از این تعداد 42 نمونه گیری در دو ماه اول سال میلادی انجام و همه نتایج دریافت شد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ (نادو) با اشاره به این که فعالیت های رشته وزنه برداری تا آذرماه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف بود، خاطر نشان کرد: از 15 تا 20 آذرماه 27 نمونه از ورزشکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش «نادو» به ادعای ابهام آمیز رییس فدراسیون وزنه برداری!

واکنش «نادو» به ادعای ابهام آمیز رییس فدراسیون وزنه برداری!