مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-01اقتصادي

اولین مونوریل برقی در امارات رونمایی شد


شهر شارجه امارات متحده عربی از نخستین شبکه مونوریل برقی موسوم به اسکای پاد (Sky Pod) که یک کابین معلق مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی خشن این کشور است، - شهر شارجه امارات متحده عربی از نخستین شبکه مونوریل برقی موسوم به "اسکای پاد"(Sky Pod) که یک کابین معلق مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی خشن این کشور است، رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، اولین شبکه مونوریل برقی سریع السیر یا اسکای پاد به معنی غلاف آسمانی در شارجه امارات متحده عربی رونمایی شد.

مسیر این اسکای پاد معلق دو کیلومتر است و در پارک تحقیقات، فناوری و نوآوری شارجه توسط شرکت یونیت اسکای استرینگ (Unitsky String) از کشور بلاروس در حال ساخت است و تخمین زده می شود که اولین مسافران خود را طی چند هفته آینده جابجا کند.

این کابین های معلق مزایای زیادی دارند که مهم ترین آنها مقرون به صرفه بودن آنها است، چرا که ساخت آنها ارزان تر از احداث راه های جدید است و به تعمیر و نگه داری کمتری نیز نیاز دارد.

از آنجا که این وسیله نقلیه در هوا معلق است، این امکان را فراهم می کند که از زمین های زیر و اطراف آن برای فضای سبز یا ساخت املاک استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مونوریل برقی در امارات رونمایی شد

اولین مونوریل برقی در امارات رونمایی شد