مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-01اقتصادي

اضافه شدن 1480 نیروی کار جدید با احیای شرکت های ورشکسته


رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران با اشاره به حمایت از تولید گفت:در سال جاری در شرکت ها و کارخانه های ورشکسته 1480 نفر نیروی کارجدید با احیا این شرکت هابه چرخه اشتغال اضافه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، بابک ترکی رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران ضمن تبیین نقش پر اهمیت این اداره در مقطع خاص تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و دوران حساس و خطیر اقتصادی کشور، اظهار کرد: حفظ و نگهداری شرکت های تولیدی از جمله وظایف مهمی است که در حال حاضر مورد توجه و تاکید است.

وی افزود: افزون بر انجام تکالیف قانونی، کارگروه احیا واحدهای تولیدی را ایجاد کرده ایم تا شرکت هایی که به دلایل گوناگون تعطیل یا تولید و خدمات آنان متوقف شده را با برطرف کردن موانع قانونی به حالت فعال و احیا توان تولید بازگردانیم.

رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران در ادامه اظهار کرد: در سال جاری در شرکت ها و کارخانه های ورشکسته که پرونده های آن ها در این اداره جاری است، 1480 نفر نیروی کار جدید با احیا این شرکت ها به چرخه اشتغال و تولید اضافه شدند که حق بیمه این تعداد نیروها نیز به صورت منظم پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 1480 نیروی کار جدید با احیای شرکت های ورشکسته

اضافه شدن 1480 نیروی کار جدید با احیای شرکت های ورشکسته