مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-01سياسي

شتاب پیشرفت هرمز به همت بنیاد برکت


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام بر شتاب پیشرفت و آبادانی در جزیره هرمز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هشتمین جلسه ستاد راهبردی طرح پیشرفت و آبادانی جزیره هرمز با حضور امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت و فریدون همتی استاندار هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد.

در این جلسه، مسائل و مشکلات موجود در طرح پیشرفت و آبادانی جزیره هرمز جهت تسریع در انجام پروژه های پیش بینی شده مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد برکت در این جلسه با اشاره به اقدامات این بنیاد در جزیره هرمز گفت: مراسم بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با برگزاری رویدادهای فرهنگی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی در هرمز برگزار می شود.

امیرحسین مدنی از آغاز فاز دوم ساخت رینگ جزیره هرمز خبر داد و افزود: عملیات اجرایی فاز اول این رینگ فاز به طول 10 کیلومتر شامل 7 متر عرض سواره رو، یک و نیم متر عرض دوچرخه رو بتن رنگی و دو و نیم متر پیاده روی مفروش به کف پوش بتنی و سیستم روشنایی سراسر مسیر به پایان رسیده است.

  مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سرمایه گذاری بیش از 222 میلیارد ریالی این بنیاد در حوزه های اشتغال زایی، عمرانی و زیربنایی در هرمز تصریح کرد: اجرای طرح های اشتغال زایی و عمرانی بنیاد، مهاجرت معکوس را در جزیره هرمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب پیشرفت هرمز به همت بنیاد برکت

شتاب پیشرفت هرمز به همت بنیاد برکت