مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-01بين الملل

علمای موریتانی عادی سازی با رژیم صهیونیستی را حرام اعلام کردند


200 تن از علمای دینی موریتانی با صدور فتوایی، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و هرگونه ارتباط با این رژیم غاصب و اشغالگر را حرام اعلام کردند.

- 200 تن از علمای دینی موریتانی با صدور فتوایی، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و هرگونه ارتباط با این رژیم غاصب و اشغالگر را حرام اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، امضاکنندگان این فتوا در همایشی در مسجد التوفیق در نواکشوت تاکید کردند: عادی سازی کمک و حمایت کامل از صهیونیست های غاصب در تمامی اقداماتشان از جمله محاصره، قتل و تخریب است و هیچ ارتباطی با صلح ندارد.

علمای دینی موریتانی از دولت این کشور خواستند به تعهد سابق خود که اعلام کرده بود قصد عادی سازی با اسراییل را ندارد، پایبند باشد.

از برجسته ترین امضاکنندگان این فتوا، شیخ محمد الحسن ولد الددو، وابسته به جریان اسلامی و رییس مرکز علمای موریتانی و دیگر علمای این کشور هستند.

موریتانی در سال 2009 در پی حمله رژیم صهیونیستی به غزه روابط خود را با این رژیم قطع کرد اما اخیرا برخی منابع مطبوعاتی اسراییلی و آمریکایی مدعی شدند که موریتانی و اندونزی قصد دارند به جمع کشورهای امارات، بحرین، سودان و مراکش پیوسته و روابط خود را با رژیم صهیونیستی به حالت عادی درآورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای موریتانی عادی سازی با رژیم صهیونیستی را حرام اعلام کردند

علمای موریتانی عادی سازی با رژیم صهیونیستی را حرام اعلام کردند