مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-01فرهنگي

خطری که جشنواره تئاتر فجر را تهدید می کند!


حسین کیانی معتقد است تا زمانی که آیین نامه مشخصی برای جشنواره تئاتر فجر نداشته باشیم مانند این است که کورکورانه مسیری را طی می کنیم و چه بسا وضعیت ما شبیه کسی است که صد سال به غلط تمرین می کند.

- حسین کیانی معتقد است تا زمانی که آیین نامه مشخصی برای جشنواره تئاتر فجر نداشته باشیم مانند این است که کورکورانه مسیری را طی می کنیم و چه بسا وضعیت ما شبیه کسی است که صد سال به غلط تمرین می کند.

این نمایشنامه نویس و کارگردان در گفتگو با ایسنا با تاکید بر اینکه نفی جشنواره تئاتر فجر، نادرست است، توضیح داد: برای این جشنواره هزینه های زیادی شده و به جای طرد کامل آن، باید با توجه به واقعیات این سال ها و خواسته های جامعه هنری و مخاطبان، به آسیب شناسی جدی دست بزنیم و با ارایه راهکار، به تدوین آیین نامه ای برای ادامه مسیر دست یابیم.

این راهکارها باید از سوی مشاوران، کارشناسان هنری و کسانی که خود به نوعی فرزندان و معرفی شدگان این جشنواره هستند، ارایه شود تا به نتیجه برسد.

او با اشاره به جمله ای از زنده یاد حمید سمندریان یادآوری کرد: ایشان می گفت اگر صد سال غلط تمرین کنید، هیچ نکرده اید جز اینکه صد سال به غلط تمرین کرده اید و این خطری است که جشنواره فجر را هم تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطری که جشنواره تئاتر فجر را تهدید می کند!

خطری که جشنواره تئاتر فجر را تهدید می کند!