مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-31اقتصادي

شرکت سالکو نماینده فعال فروش درب و پنجره جذب می کند


مجموعه سالکو با سابقه خوبی که در اجرای انواع پروژه ها داشته، به دنبال گسترش سطح فعالیت خود و جذب عاملیت فروش انواع درب و پنجره دوجداره در نقاط مختلف ایران است تا خدمات گسترده ای ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، شرکت سالکو تولیدکننده و بنگاه اقتصادی فعال در زمینه تولید درب و پنجره دو جداره، فعالیت خود را از سال 1389 در تهران شروع کرده و بعدها فعالیتش را به طراحی و اجرای نماهای شیشه ای گسترش داده است.

سالکو مجموعه ای کامل از تولید درب و پنجره تا طراحی و تولید محصولات نمای ساختمان و طراحی و اجرای نمای شیشه ای ساختمان را به بازار ارائه می دهد.

سالکو شرکت فعال در تولید و تامین انواع درب و پنجره UPVC و پروفیل های دیگر این شرکت اکنون واحد ویژه ای برای تولید پروفیل آلومینیوم دارد که از طراحی تا اجرای درب و پنجره آلومینیومی را در آن واحد انجام می دهد.

سالکو علاوه بر تولید در دو بخش تامین پروفیل آلومینیومی و پروفیل UPVC فعال است و اکنون در بخش پروفیل UPVC با شرکت سالاماندر از آلمان و پروفیل ویستابست و پروفیل های وین تک و هافمن کار می کند و همچنین در بخش پروفیل آلومینیوم با برندهای کلایکو ترکیه، رینرز بلژیک و برندهای داخلی از جمله آکپا و برند اختصاصی خود سالکو محصولات ویژه ای برای درب و پنجره ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت سالکو نماینده فعال فروش درب و پنجره جذب می کند

شرکت سالکو نماینده فعال فروش درب و پنجره جذب می کند