مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-30سياسي

ماجرای بازپس گیری املاک بنیاد از متصرفان


اکنون فتاح از پیگیری باز پس گیری املاکی که در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی است، از سوی قوه قضاییه سخن گفته است که می تواند نویدبخش رفع تصرف این املاک از مسیر قانونی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شرق، رییس بنیاد مستضعفان گفته است املاک مربوط به این بنیاد که در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی است، از طریق قوه قضاییه پیگیری می شود.

فتاح افزوده است: هماهنگی این بنیاد با دولت و مجموعه سران قوه، سپاه، بسیج و.

خوب است.

هجدهم مرداد سال جاری بود که پرویز فتاح با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره مستغلات تحت تملک افراد خاص و ارگان ها افشاگری بی سابقه ای کرد و از تصرفات غیرقانونی برخی مقامات، سپاه و ارتش تا ساخت جکوزی و سونا در کاخ مرمر سخن گفت؛ افشاگری هایی که برای خود او هزینه بسیار داشت و مجبور به عذرخواهی شد.

در آن برنامه تلویزیونی فتاح درخصوص بازپس گیری کاخ مرمر بیان کرده بود: این بنا سال ها در تملک هاشمی رفسنجانی و سپس در دست تشخیص مصلحت بود و زمانی که دولت قصد بهره برداری دیگری از این ملک را داشت، با همکاری روحانی کاخ مرمر باز پس گرفته و با همکاری سازمان میراث فرهنگی قرار شد این بنا تبدیل به موزه شود.

رییس بنیاد مستضعفان به بازپس گیری مدرسه حداد عادل هم اشاره ای کرده و توضیح داده بود: ایشان برای احداث مدرسه فرهنگ در خیابان فرشته بنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بازپس گیری املاک بنیاد از متصرفان

ماجرای بازپس گیری املاک بنیاد از متصرفان