مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-30اقتصادي

کلاهبرداری میلیاردی در قم، با همان کلک قدیمی؛ برنده شده اید!


معاون دادستان قم در خصوص ادعای قدیمی کلاه برداران تلفنی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی و مراجعه به عابر بانک برای دریافت جوایز هشدار داد و گفت: - کلاهبرداری میلیاردی در قم، با همان کلک قدیمی؛ برنده شده اید! ایسنا/قم معاون دادستان قم در خصوص ادعای قدیمی کلاه برداران تلفنی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی و مراجعه به عابر بانک برای دریافت جوایز هشدار داد و گفت: با وجود هشدارهای مکرر، در 9 ماه ابتدای سال جاری از 220 شاکی جمعاً یک میلیارد و دویست میلیون تومان از شهروندان استان کلاهبرداری تلفنی شده است.

حجت الاسلام تحریری در جمع خبرنگاران در قم، با بیان اینکه این کلاهبرداران تلفنی با منتسب کردن خود به ارگان ها و نهادهای دولتی و یا تحت نام رادیو جوان، رادیو پیام، رادیو معارف و امثال آن با تماس با مردم، و اعلام برنده شدن در قرعه کشی، سناریوی کلاهبرداری خود را اجرا می کنند، اظهار داشت: این افراد با شیوایی بیان و سوء استفاده از نا آگاهی مردم، آنها را تحت تأثیر قرار داده و قدرت و فرصت استنتاج و تحلیل را از مالباخته می گیرند.

وی هرنوع تقاضا برای مراجعه به عابربانک برای دریافت جوایز و یا دادن اطلاعات محرمانه کارت بانکی اعم از شماره کارت و ارائه رمز به افراد ناشناس را کلاهبرداری دانست و افزود: در 9 ماهه سال 98 تعداد 340 شکایت جمعاً به مبلغ یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی در قم، با همان کلک قدیمی؛ برنده شده اید!

کلاهبرداری میلیاردی در قم، با همان کلک قدیمی؛ برنده شده اید!