مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-30بين الملل

3 نوزاد یمنی در هر ساعت به دلیل سوءتغذیه، مرده به دنیا می آیند


یک سازمان حقوق بشری یمن، جدیدترین آمار از قربانی شدن زنان و کودکان در جریان تجاوز ائتلاف سعودی به این کشور را ارائه و تاکید کرده در این کشور هر ساعت3 نوزاد به دلیل گرسنگی مادر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، جنایت های ائتلاف سعودی در یمن تنها منحصر به کشتار وحشیانه با بمب و تفنگ نیست بلکه محاصره ظالمانه یمن باعث ایجاد قحطی گسترده و در نتیجه بروز بیماری ها و مشکلات اساسی برای مردم مظلوم این کشور هم شده است.

این مسئله بیش از همه بر کودکان و زنان یمنی تاثیرگذاشته است.

سازمان حامی حقوق زنان و کودکان انتصاف در یمن، طی یک کنفرانس خبری جدیدترین آمار از شمار زنان و کودکان قربانی شده یمنی از آغاز تجاوز ائتلاف سعودی در سال 2015 تاکنون را ارائه کرده است.

 به نوشته پایگاه خبری انصارالله یمن، این سازمان اعلام کرده از آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به یمن ، 6 هزار و 190 زن و کودک یمنی جان خود را از دست داده اند و 6 هزار و 898 نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

علاوه بر این، بر اساس میانگین از هر 1000 تولدی که در یمن صورت می گیرد، 27 نوزاد مرده به دنیا می آیند.

بنابر گزارش این سازمان، میزان ناهنجاری های مادرزادی طی این سال ها نیز، به دلیل استفاده از سلاح های ممنوعه بین المللی، به میزان 8درصد افزایش یافته و میانگین سوء تغذیه هم طی این مدت به میزان 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نوزاد یمنی در هر ساعت به دلیل سوءتغذیه، مرده به دنیا می آیند

3 نوزاد یمنی در هر ساعت به دلیل سوءتغذیه، مرده به دنیا می آیند