مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 15:152021-01-29سياسي

دولت ادبیات ملتمسانه را کنار بگذارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دولت ادبیات ملتمسانه را در برابر غرب و کشورهای عربی منطقه کنار بگذارد.

- آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب را نتیجه تحقیر ملت ایران دانست و اظهار کرد: ما در عرصه علمی و حاکمیت ملی بعد از حکومت نادرشاه دچار زوال تاریخی شدیم به طوری که از پیشرفت های روزافزون علمی و تحولات اقتصادی عقب ماندیم.

وی با بیان اینکه در دربار پهلوی اشرف، انگلیس و دیگر دول غرب برای انتخاب وکلا، وزرا و سفارتخانه ها تصمیم گیری می کردند، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این تحقیرها جای خود را به عزت روزافزون داد به طوری که مردم ما امروز در متن حاکمیت و تصمیم گیری ها قرار دارند.

امام جمعه اردبیل گفت: ما از سر خیرخواهی به دولت اعلام می کنیم که برای حفظ عزت ملت ایران دست از اقدامات ملتمسانه در برابر حاکمان خبیث آمریکا بردارد و با اقتدار با آنها سخن بگوید.

عاملی افزود: در هفته های اخیر و بعد از روی کار آمدن بایدن سخنان رییس جمهور و مسئولان دیپلماسی ما رنگ و بوی التماس و خواهش به خود گرفته است و از همین روی آمریکایی ها با مشاهده این ادبیات برای بازگشت به برجام شرط و شروط گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ادبیات ملتمسانه را کنار بگذارد

دولت ادبیات ملتمسانه را کنار بگذارد