مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-29فرهنگي

اسکار فیلم های پذیرفته شده رقابت امسال را اعلام کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو و به نقل از ورایتی، فهرست رسمی فیلم هایی که از سوی اسکار برای شرکت در بخش های مستند بلند، انیمیشن بلند و فیلم بلند بین المللی اسکار 2021 پذیرفته شده اند، - فهرست رسمی فیلم هایی که از سوی اسکار برای شرکت در بخش های مستند بلند، انیمیشن بلند و فیلم بلند بین المللی اسکار 2021 پذیرفته شده اند، شب پیش اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو و به نقل از ورایتی، فهرست رسمی فیلم هایی که از سوی اسکار برای شرکت در بخش های مستند بلند، انیمیشن بلند و فیلم بلند بین المللی اسکار 2021 پذیرفته شده اند، شب پیش اعلام شد.

این در حالی است که برخی از این فیلم ها هنوز اکران نشده اند و باید همه طبق شرایط اسکار پیش برودند تا بتوانند وارد مرحله رای گیری شوند.

با پذیرش 238 فیلم برای رقابت در بخش مستند بلند امسال رکوردی در این زمینه گذاشته شد که رکورد 170 فیلم سال 2017 را پشت سر گذاشت.

سال پیش 159 مستند بلند برای دریافت جایزه اسکار در این بخش شرکت کرده بودند.

در این میان از فیلم های مدعی امسال می توان از مستند زمان نام برد که از شرکت آمازون استودیو است و برنده جایزه انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس، هیات ملی نقد و حلقه منتقدان فیلم نیویورک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکار فیلم های پذیرفته شده رقابت امسال را اعلام کرد

اسکار فیلم های پذیرفته شده رقابت امسال را اعلام کرد