مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 16:002021-01-28ورزشي

بازی فردا برای هر2تیم سخت است/ مسجدسلیمان برای تیم ها مشکل سازاست


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بازی فردا برای هر دو تیم سخت است، گفت: امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود فکری عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان، با بیان اینکه در درجه اول برای دوستان و بزرگانی مثل ماجدی و علی انصاریان آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم روح مهرداد میناوند و سایر پیشکسوتان در آرامش باشد، گفت: خیلی خوشحالم که در شهر اولین ها حضور دارم و از این شهر خاطرات و حس خوبی دارم.

وی با اشاره به اینکه نفت مسجدسلیمان یکی از تیم هایی است که برای همه تیم ها مشکل ساز شده است، افزود: این تیم تاکنون امتیازات خوبی را کسب کرده است ولی امیدوارم بازی خوبی را در مقابل این تیم ارائه دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امیدوارم که مسائل غیراخلاقی در این بازی به وجود نیاید و شاهد ارائه یک بازی جوانمردانه از طرف دو تیم باشیم و هر تیمی که از فرصت ها استفاده کرد، برنده بازی باشد.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: حسین مرادمند و دیاباته مصدومان ما هستند ولی محروم خاصی در این بازی نداریم.

از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران از ساعت 15 فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی فردا برای هر2تیم سخت است/ مسجدسلیمان برای تیم ها مشکل سازاست

بازی فردا برای هر2تیم سخت است/ مسجدسلیمان برای تیم ها مشکل سازاست