مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-28سياسي

افتتاح 152 واحد مسکونی روستایی مددجویان خراسان شمالی در دهه فجر


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بابیان اینکه 200 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان در دهه فجر امسال افتتاح می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مجید الهی راد، پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی دهه فجر استان خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح های مختلف با همکاری دستگاه های حمایتی اظهار کرد: طرح های معلمان همدل، یاس، فلاح و طرح دوباره زندگی ازجمله طرح هایی هستند که در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف برنامه ریزی شده است.

وی بابیان اینکه 200 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان در دهه فجر امسال افتتاح می شود، گفت: از این تعداد 152 واحد در روستاها و 48 واحد در شهرها، بااعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان از منابع کمیته امداد به بهره برداری می رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) به ایجاد دو هزار و 880 فرصت شغلی بااعتباری بالغ بر 124 میلیارد تومان از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: همچنین در ادامه طرح مواسات 12 هزار پُرس غذای گرم، پنج سری جهیزیه و دو هزار سبد غذایی در دستور اجرا قرار دارد.

بهره برداری از بلوک زایمانی دانشگاه علوم پزشکی اسفراین  ملیحه یغمایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی در ادامه این کارگروه افزود: درمجموع 280 برنامه با موضوعات تخصصی و آموزشی، سلامت روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 152 واحد مسکونی روستایی مددجویان خراسان شمالی در دهه فجر

افتتاح 152 واحد مسکونی روستایی مددجویان خراسان شمالی در دهه فجر