مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-28اجتماعي

فرسودگی 40 درصد مدارس در ناحیه 4 آموزش و پرورش اصفهان


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان با اشاره به اینکه ناحیه 4 بالاترین تراکم دانش آموز را در استان با 32 و نیم دانش آموز در کلاس درس دارد، گفت: تعداد مدارس با عمر بالا و فرسوده در این ناحیه بیش از 40 درصد است و مجبوریم برخی فضاها را دو نوبته استفاده کنیم.

- ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان با اشاره به اینکه ناحیه 4 بالاترین تراکم دانش آموز را در استان با 32 و نیم دانش آموز در کلاس درس دارد، گفت: تعداد مدارس با عمر بالا و فرسوده در این ناحیه بیش از 40 درصد است و مجبوریم برخی فضاها را دو نوبته استفاده کنیم.

کریم کمال امروز (پنج شنبه- نهم بهمن ماه) در مراسم افتتاح مدرسه احمدیه در ناحیه 4 اصفهان با قدردانی از خیران مدرسه ساز استان، اظهار کرد: ناحیه 4 آموزش و پرورش یکی از نواحی پرجمعیت استان است که بیش از 85 هزار دانش آموز در این ناحیه تحصیل می کنند.

وی با اشاره به اینکه در این ناحیه 215 ساختمان دولتی پذیرای دانش آموزان هستند، گفت: ناحیه 4 بالاترین تراکم دانش آموز را با 32 و نیم دانش آموز در کلاس درس دارد.

در 48 واحد دولتی بیش از 21 هزار دانش آموز تحصیل می کنند و حدود 11 درصد دانش آموزان ناحیه نیز در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان با بیان اینکه از 343 واحد آموزشی در این ناحیه، 175 واحد دولتی و بقیه غیردولتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی 40 درصد مدارس در ناحیه 4 آموزش و پرورش اصفهان

فرسودگی 40 درصد مدارس در ناحیه 4 آموزش و پرورش اصفهان