مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 03:352021-01-28دانش

خوابگاه های متاهلی دانشگاه شیراز با ظرفیت پذیرش بیش از 100 خانوار


مجتبی واعظی، معاون دانشجویی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشگاه شیراز دارای سه خوابگاه متاهلی است و در مجموع بیش از 100 خانوار ظرفیت دارد؛ - معاون دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: دانشگاه ما دارای سه خوابگاه متاهلی است و در مجموع ظرفیت پذیرش بیش از 100 خانوار را دارد؛ البته در حال حاضر یکی از خوابگاه های ما در حال تعمیر است.

مجتبی واعظی، معاون دانشجویی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشگاه شیراز دارای سه خوابگاه متاهلی است و در مجموع بیش از 100 خانوار ظرفیت دارد؛ البته در حال حاضر یکی از خوابگاه های ما با کمک خیرین در دست تعمیر است.

واعظی تصریح کرد: ظرفیت پذیرش خوابگاه های دانشگاه شیراز حدود 6 هزار 500 دانشجو است که از این تعداد 2500 خانم و بیش از سه هزار دانشجو هم پسر هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز مطرح کرد: دانشگاه شیراز دو مجتمع خوابگاه با ظرفیت پذیرش 2500 دانشجو دارد که این خوابگاه یکی از بزرگترین خوابگاه های منطقه به حساب می آید.

این دانشگاه همچنین 15 خوابگاه کوچک تر با ظرفیت پذیرش بیش از 200 دانشجو دارد.

وی افزود: امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا تعداد کمتری دانشجو در خوابگاه ها حضور داشتند و این فرصتی خوبی بود تا به بازسازی خوابگاه بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های متاهلی دانشگاه شیراز با ظرفیت پذیرش بیش از 100 خانوار

خوابگاه های متاهلی دانشگاه شیراز با ظرفیت پذیرش بیش از 100 خانوار