مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 22:352021-01-27ورزشي

وایه کانو 1 - 2 بارسلونا؛ دیرک هم حریف بارسا نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا در شبی که سه بار توپ را به دیرک دروازه وایه کانو را به لرزه درآورد، تک گل خورده را جبران کرده و با کسب پیروزی 1-2 به دور بعدی جام حذفی صعود کرد.

- بارسلونا با برتری 1-2 مقابل رایو وایه کانو راهی دور بعدی کوپا دل ری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بارسلونا در شبی که سه بار توپ را به دیرک دروازه وایه کانو را به لرزه درآورد، تک گل خورده را جبران کرده و با کسب پیروزی 1-2 به دور بعدی جام حذفی صعود کرد.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 و روی ارسال لیونل مسی و ضربه فرانکی دی یونگ می توانست به گل اول دست یابد، اما دروازه بان وایه کانو عکس العمل خوبی نشان داد.

در دقیقه 18 و روی ارسال لیونل مسی فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه فرانکی دی یونگ به دیرک دروازه وایه کانو برخورد کرد.

در اواسط نیمه اول و با حرکت ترینکائو بود که بارسلونا فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما این تیم باز هم بدشانس بود و این بار ضربه ریکی پویک بعد از برخورد به مدافع حریف به دیرک خورد.

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بارسلونا که در نیمه اول بدشانس بود، در نهایت با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وایه کانو 1 - 2 بارسلونا؛ دیرک هم حریف بارسا نشد

وایه کانو 1 - 2 بارسلونا؛ دیرک هم حریف بارسا نشد