مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:302021-01-27سياسي

اشتری: هرجا از مکتب حاج قاسم سلیمانی دور شدیم شکست خوردیم


هرجا به جوانان ایثارگر و ولایی تکیه کردیم پیروز شدیم اما هرجا از مسیر مکتب حاج قاسم سلیمانی دور شدیم و از روحیه جهاد و شهادت طلبی فاصله گرفتیم و در برابر دشمنان احساس ضعف کردیم با شکست مواجه شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نخستین سالگرد شهادت شهید اصغر پاشاپور از فرماندهان دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه با حضور سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، اقبال شاکری، نماینده مجلس شورای اسلامی، احمد بابایی و صابر خراسانی از شعرای آیینی و مسیح رسولی مداح اهل بیت در فرهنگسرای بهمن عصر امروز (چهارشنبه 8 بهمن ماه) برگزار شد.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و مقاومت همواره در جامعه اسلامی مورد نیاز است که رمز موفقیت ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به حساب می آید.

وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب دشمن تلاش کرد اهداف انقلاب را با توطئه های مختلف در غرب، جنوب و شرق کشور و حرکت های ضدانقلاب و گروه های تروریستی منحرف کند، اما با تلاش افرادی با همین روحیه شهادت طلبی موفق نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتری: هرجا از مکتب حاج قاسم سلیمانی دور شدیم شکست خوردیم

اشتری: هرجا از مکتب حاج قاسم سلیمانی دور شدیم شکست خوردیم